fbpx
ДомойДети и все о детяхРазвивающие игры и игрушкиДидактичні ігри, що варто використовувати для малечі

Дидактичні ігри, що варто використовувати для малечі

Выбор редакции

Вкладиші Монтессорі (1 рік — 6 років).На основі рамок — вкладишів придуманих Марією Монтессорі створена маса ігор і посібників. Звичайно, краще і ефективніше користуватися дійсно початковим посібником. Справа в тому, що те, що в ньому фігури не відрізняються за кольором, і не провалюються в дірки, а рівно вставляються в свої рамки. У цьому закладено глибокі смисли. Дитина дізнається фігури не за кольорами, а по контурах — у нього формуються образи фігур в пам’яті. Неможливо неправильно вставити фігурку — вона нікуди не провалиться, а «віконце» ви не вийдете. Але що ж робити з посібником після того, як дитина навчилася правильно співвідносити рамку і вкладиш? Що робити з підрослими дітьми? Тепер ми закриваємо очі і граємо без зорового супроводу. Тепер наші руки повинні навчитися впізнавати образи і фігури. Крім того, рамки і вкладиші ми починаємо використовувати як трафарети і штампи! Придавив фігуркою пластилін — отримав гарний, опуклий відбиток. Обвів фігуру зовні — отримав контур. А можна зсередини рамку обвести — зовсім інша робота для ручки і мозку. Пофарбував з одного боку вкладиш фарбою — отримав відбиток. Ще фігури — прекрасний матеріал для розвитку мислення, впізнання ознак, порівняння і т.п.Посуд (1 рік — 5 років (мінімум)).Зрозуміло, що потрібний і посуд. Справа в тому, що для самої маленької дитини процес їжі — займає значне місце в житті. Почуття голоду і насичення потім — дуже сильні, яскраві і важливі відчуття. Та й багато часу на це йде. Так що і гри в це — дуже потрібні і важливі. Але не тільки початок сюжетної гри в годування. Це і найпотужніша ситуація для розвитку мови і мислення. В іграх з дитячим посудом добре працює дрібна моторика, а коли ви почнете готувати з крупи або піску — активно включаться сенсорні відчуття. Потім ми додамо пластилінові ковбаски і колобки, а через якийсь час почнуть вийдуть і більш складні продукти. Гра з посудом стимулює і рахунок (скільки у нас гостей: один, два, три), і формування логічних операцій (чи вистачить нам 3 тарілки), і закладаються операції додавання — віднімання, ділення і множення, вирішення завдань (якщо кожному розкладе по 2 ягідки на тарілку, скільки всього ягідок нам потрібно). Ігри з посудом і творча дяільність: намалювати, прикрасити, красиво сервірувати — тут є чудові нагоди для включення уяви і фантазії. Матрьошка (1 рік — 4 роки).Матрьошка продовжує ідею пірамідки, але і дозволяє на новому рівні відчути поняття більше — менше. Адже тут маленька матрьошка виявляється всередині великої. Перші маніпуляції може з задоволенням виконувати найменша дитина. А ось знаходити порядкове місце потрібної матрьошки, рахувати, яка вона з початку (від великої) і з кінця (від маленької), вибудовувати подвійні порівняння (більше цієї, але менше тієї) — це вже і 4 річки актуально. Матрьошки? як розвиваючий посібник? краще використовувати не розфарбовані, щоб не відволікати дитину від властивостей «форма» і «розмір».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь

Рецепты

Партнеры

Vse.ua - сравнение цен на товары для детей и мам в Украине
Стоматология JazzDent - Позняки, Осокорки
aquamarket.ua Доставка воды – Онлайн супермаркет
«Профи Тойс» - интернет магазин детских игрушек из Европы."
https://dentectum.com.ua - стоматология в Киеве

Звездные родители

Похожие статьи

Вкладиші Монтессорі (1 рік - 6 років).На основі рамок - вкладишів придуманих Марією Монтессорі створена маса ігор і посібників. Звичайно, краще і ефективніше користуватися дійсно початковим посібником. Справа в тому, що те, що в ньому фігури не відрізняються за кольором, і не провалюються в дірки, а рівно вставляються в свої рамки. У цьому закладено глибокі смисли. Дитина дізнається фігури не за кольорами, а по контурах - у нього формуються образи фігур в пам'яті. Неможливо неправильно вставити фігурку - вона нікуди не провалиться, а «віконце» ви не вийдете. Але що ж робити з посібником після того, як дитина навчилася правильно співвідносити рамку і вкладиш? Що робити з підрослими дітьми? Тепер ми закриваємо очі і граємо без зорового супроводу. Тепер наші руки повинні навчитися впізнавати образи і фігури. Крім того, рамки і вкладиші ми починаємо використовувати як трафарети і штампи! Придавив фігуркою пластилін - отримав гарний, опуклий відбиток. Обвів фігуру зовні - отримав контур. А можна зсередини рамку обвести - зовсім інша робота для ручки і мозку. Пофарбував з одного боку вкладиш фарбою - отримав відбиток. Ще фігури - прекрасний матеріал для розвитку мислення, впізнання ознак, порівняння і т.п.Посуд (1 рік - 5 років (мінімум)).Зрозуміло, що потрібний і посуд. Справа в тому, що для самої маленької дитини процес їжі - займає значне місце в житті. Почуття голоду і насичення потім - дуже сильні, яскраві і важливі відчуття. Та й багато часу на це йде. Так що і гри в це - дуже потрібні і важливі. Але не тільки початок сюжетної гри в годування. Це і найпотужніша ситуація для розвитку мови і мислення. В іграх з дитячим посудом добре працює дрібна моторика, а коли ви почнете готувати з крупи або піску - активно включаться сенсорні відчуття. Потім ми додамо пластилінові ковбаски і колобки, а через якийсь час почнуть вийдуть і більш складні продукти. Гра з посудом стимулює і рахунок (скільки у нас гостей: один, два, три), і формування логічних операцій (чи вистачить нам 3 тарілки), і закладаються операції додавання - віднімання, ділення і множення, вирішення завдань (якщо кожному розкладе по 2 ягідки на тарілку, скільки всього ягідок нам потрібно). Ігри з посудом і творча дяільність: намалювати, прикрасити, красиво сервірувати - тут є чудові нагоди для включення уяви і фантазії. Матрьошка (1 рік - 4 роки).Матрьошка продовжує ідею пірамідки, але і дозволяє на новому рівні відчути поняття більше - менше. Адже тут маленька матрьошка виявляється всередині великої. Перші маніпуляції може з задоволенням виконувати найменша дитина. А ось знаходити порядкове місце потрібної матрьошки, рахувати, яка вона з початку (від великої) і з кінця (від маленької), вибудовувати подвійні порівняння (більше цієї, але менше тієї) - це вже і 4 річки актуально. Матрьошки? як розвиваючий посібник? краще використовувати не розфарбовані, щоб не відволікати дитину від властивостей "форма" і "розмір".